lördag 13 juni 2015

Garn är det enda jag har i skallen?

Jag tänker mycket på garn. Och stickning. Och spånad :D

I natt drömde jag till om garnrelaterade saker! Jag drömde om att jag fick inbjudan med snigelpost till ett stickevent, jag tror att det var Petra och Lottas Garnkalas. (jo jag vet att det inte skickas ut några IRL-brev till det eventet, men i min dröm var det så...) I brevet låg massor med små biljetter, frimärken och svarsbrev och eftersom jag öppnade brevet utomhus flög lapparna all världens väg så det blev väldigt jobbigt i drömmen, hahaha.

De senaste dagarna har vi fått en del snigelpost i familjen angående nästa års konfirmationsanmälningar, så det har säkert triggat min dröm till viss del. 

Dessutom fick jag reda på i går att det ordnas Ulldagar i Österbybruk igen helgen innan Garnkalaset. Så det finns ju ett alternativ till roliga upplevelser i augusti även om jag inte får plats på på kalaset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar