lördag 28 mars 2015

Stickameras sockar

Igår måste jag inte så jättebra... Drabbades av någon form av turistmage. Eller så fick jag i mig för mycket laktos.

Så jag fick inte i mig något på vare sig eftermiddagen eller kvällen. I morse åt jag lite frukost och sen var det dags för golftränign igen. Sen lunch och ut på banna. Efter fyra hål var jag alldeles matt och orkade inte mycket mer. Jag höll ihop mig själv och först vid nionde hålet klev jag av bollen och åkte tillbaks till hotellet. 


Så skönt det var att softa lite! Det var länge sen. Så jag lyssnade på podcasten rättavigt och satte igång med mysteriesockan. och första mudden är klar. Så då är det snart dags för flerfärgsstickningen. Jag har funderat på om jag måste gå upp till 2,75mm stickor på flerfärgsstickningen eller om det ska räcka med 2.5



Det ser lovnde ut hittills och jag är nöjd med mitt färgval :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar