måndag 23 mars 2015

20 dagar med Blog100


inlägg 20/100

Nu har jag avklarat en femtedel av Blogg100-utmaningen. Bara 80 dagar kvar då :) Jag har fortfarande några ideer kvar på  min om-inspirationen-tryter-lista. Men vartefter lär det säkert bara svårare och svårare...

Naturligtvis tar det tid och det som får stryka på foten just nu är stickningen, vilket förstås är lite synd, för jag vill gärna bli klar med min Outlander-sjal snart! Jag håller på att träna på att skriva kortare inlägg ibland :)

Förra veckan kom också listan över samtliga deltarare i utmaningen. Några av dem kände jag till jag sen innan: Medea, Fantastick, Julia Skott och Vonnes välsignelser. I övrigt är det många bloggar som är nya för mig. Jag ser fram emot att bredda min lista av bloggar jag läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar