söndag 7 september 2014

Mycket på stickorna

Just nu pågår en fotoutmaning på Instagram: #soakphotochallenge (Soak Wash Knitter's Photo A Day Challenge) och arrangeras alltså av företaget Soak som gör ulltvättmedel. Jag har inte provat det själv än, men det hindrar mig inte från att delta i fotoutmaningen, som är helt och hållet stickrelaterad.

Den här fotoutmaningen tycker jag är jätterolig och jag sitter ofta och klurar under dagen hur jag ska arrangera dagens tema. Ofta tycker jag det är svårt att arrangera en bild, så det är bra att jag får öva på.

Gårdagens tema var WIP (Work in Progress) och det har jag gott om! Bilden skulle kunna antyda att jag gillar blått, men jag kan ju inte sticka mossgrönt och orange hela tiden ;)


Här har jag (från vänster)

Klara-koftan är jag snart klar med. De andra stickningarna får jag njuta av ett tag till! Och jag skulle inte bli förvånad om jag skulle råka lägga upp till nån stickning till snart ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar