onsdag 17 september 2014

Jag vann!!!

Helt otroligt! Jag som nästan aldrig vinner ;)

Förra veckan var Gudrun Sjödéns popup-store på Stora Torget i Linköping (se mer på En underbar vanlig dag) och de hade en Instagramtävling: publicera en bild och tagga #gudrundsvildafard

Det gjorde jag förstås. Jag tog en bild vid butiken och en hemma på kläderna jag köpte. I morse läste jag på turnebloggen att jag vunnit ett presentkort på 1000kr :D


Så ni som bor i de orter som snart får besök av Gudruns Vilda Färd kan jag rekommendera att lägga ut någon trevlig bild på Instagram, hoppas ni också har chans att vinna :) Kvar på turnén är Uppsala, Jönköping och Lund.


9 kommentarer:

  1. Grattis! Jag funderar på att åka ner till Malmö och besöka butiken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är fina kläder. På turnén har de mest tunikor och tröjor i mjukistyg.

      Radera
  2. Jag ska åka ner på stan imorgon och besöka butiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hittar något trevligt, så får du passa på att instagramma nån läcker bild 😊

      Radera
  3. Wohoo! Grattis Anna! Jag är så glad att de kommer till Jkpg också! Mor och jag och Tösen far dit :-D ...och Instagrammar ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma! Det är ju perfekt att de kommer så nära er! Jag ser fram emot era bilder på instagram :)

      Radera