fredag 11 juli 2014

Programmet ute - Ullmarknad i Österbybruk

Nej jag är inte med och anordnar Ulldagar i Österbybruk, men jag blir så exalterad över att något så spännande anordnas i min hemby :)

Häromdagen fick jag se programmet och det ser mycket spännande ut. Bland annat kommer Eva-Lotta Staffas och Solkustens Spinnverkstad!
Bilden över utställarna är kanske inte så läsbar, men den går att hämta på arrangörernsas blogg, Slöjdhänder. På samma plats finns också programmet.


Arrangörerna är Hemslöjdskonsulenterna i Uppsala län och de har skapat ett event på Facebook där informationen finns länkad.

Jag är fortfarande superpeppad att åka dit! Jag har en husvagnsplats bokad hos Simbadets Camping, så jag vet att jag har någonstans att sova också :)

Mer om Österby och eventet går att läsa i mitt första inlägg om Ullmarknaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar