onsdag 26 mars 2014

Hemlispaket!

Jag vet inte riktigt vad jag förtjänat för att få en så snäll Hemlis-kompis ;)
Det blir mest bilder i det här inlägget och inte så mycket text som jag brukar ha för att visa det fina paketet!

Idag fick jag alltså ett helt underbart vackert paket med posten!



När jag öppnade det så var det ett jättefint brev och tre paket inuti. Jag blev alldeles rörd och varm inuti redan när jag såg paketen och inte minst när jag läste brevet.


Och på ett av paketet var det fäst fyra små söta stickmarkörer! (med texterna Knit, Purl, Rät, Avig)


Jag började med det lilla gröna paketet, och i det var det en fin och praktisk ihopvikbar väska. Jag som har mani på väskor, det var helt perfekt. Funkar ju bra att använda både till stickningar eller på väg hem från affären!



 I det andra paketet låg det ett gäng smarriga kakor med lakrits och hallon. Laktosfria var de också :)



När jag öppnade det sista paketet trodde jag inte mina ögon! Det kunde inte ha varit bättre. En fin liten palett Supersoft från Magasin Duett med helt underbara utvala smånystan i jättefina vårfärger. Det var så himla fint!


Färgerna gör sig inte riktigt rätta på fotot. De är mycket vackrare i verkligheten :)
Som sagt, jag kunde inte ha fått en bättre hemlis!

Jag vill rikta ett otroligt stort tack till dig för det underbara paketet! Innehållet var verkligen fantastiskt! Kul också att du gillade några av mina boktips jag gav tidigare!

 

Till sist: Jag har förstås klurat lite vem och varifrån du är. I förra paketet var det lakritskola från en affär som jag uppfattade ligger i Halmstad. Och med tanke på att det fanns Magasin Duett-garn i dagens paket stärker min misstanke om att du bor på västkusten. Mer än så har jag inte lyckats att ringa in dig. Jag får fortsätta googla och luska :)

4 kommentarer:

  1. Underbart! Precis ett sådant paket som kan behövas ibland :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt paket! Jag tror jag vet vem hemlisen är! ;)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint paket! Så roligt när folk lägger lite energi på sina gåvor.

    SvaraRadera