lördag 15 februari 2014

Paket från min Hemlis!

Tidigare har jag nämnt att jag är med i Stickameras Hemlis och igår, på Alla Hjärtans Dag fick jag ett jättefint paket från min hemlis!

Det låg på bänken hemma när jag kom hem ifrån Valentin-middagen med min familj så jag fick kvar en kärleksfull känsla extra länge igår  <3

Innehållet var verkligen helt perfekt. Jag fick två jättefina nystan Sandnes Alpakka i färgerna bränd orange och vinröd. De var jättefina!!! Helt perfekt för mig. Jättetack min kära Hemlis!

Dessutom fick jag ett fint, orange doftljus och en lyxig bit godis som jag tror är chokladöverdragen lakritskola. Jag är en godisgris och gillar det mesta, men lakritskola är verkligen något alldeles extra. Det var verkligen så rätt!

Jag har en känsla av att lakritskolan, som kommer från ett Skåne-företag är en ledtråd var min hemlis kommer ifrån. Så jag ska börja kolla vilka skånska garn-bloggare som finns alltså :)





Genast satte hjärnan igång att planera för vad de fina garnerna kan bli :) Jag har inte bestämt något än, men visst skulle det kunna bli fina accentfärger på en grå tröja med några accentfärger som Thea Colemans Sambuca eller nåt. Nåväl, jag hinner ångra mig många gånger än :)

Än en gång, stort tack min snälla Hemlis för de fina sakerna!!! Mycket garnkärlek önskar jag dig också <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar