onsdag 25 december 2013

God fortsättning!

Jag önskar er alla en god fortsättning på julen!
Vi firar jul med familjen hemma hos oss. Vi är sju vuxna och våra två barn. Det är riktigt mysigt att träffa familj som bor långt bort!

Några i familjen till Vreta Kloster kyrka igår kväll för att delta i Julnattsmässa. Jag sjöng i kören och det var verkligt härligt att få vara med och sprida julstämning!

Alla mina stickade julklappen blev klara i tid! Även mina hålkrusvantar (farmorsvantarna) som jag skrev om i förra ilägger. De var till min 12-årige son. Han jublade kanske inte :)

Annars var nog mest uppskattade var nog tröjan till min syster. Och min dotter sa: mamma, den blev ju snygg ju :)


Jag fick faktiskt nån julklapp också. Jag blev riktigt glad för Kamilla och Claras bok Vantar för alla årstider. Många vantar där som väntar på att bli stickade av mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar